sobota, 23 stycznia 2016

Siekiera, motyka, enter, spacja, rusza już inwigilacja?!?

Nie byłam dzisiaj na kolejnej demonstracji KOD-u, poszłam do pracy. Po prostu, kilka złotych dodatkowe zawsze się przyda. Ale KOD jak widać chce istnieć i widziałam dzisiaj sporo osób z jego znaczkami kiedy wracałam z pracy. "Siekiera, motyka, enter, spacja, rusza już inwigilacja" - to napis z jednego z transparentów, inwencji twórczej nie brakuje.

Inwencji nie brakuje też autorom memów, którzy naśmiewają się z demonstrujących. Mnie najbardziej spodobał się ten
Pożytek niewątpliwy, dowcip Polakom się wyostrzy, no i może ujawnią się nowe talenty kabaretowe na miarę kabaretu Olgi Lipińskiej z nieśmiertelnym Tureckim. Bo, że właśnie leci kabarecik to na co dzień nie mam wątpliwości. Dzisiaj przeczytałam komentarz Tomasza Machały w "naTemat" w którym wyjaśnia dlaczego nie korzysta z licznych napływających doń w ostatnim czasie zaproszeń do udziału w programach telewizji publicznej i radia. A sądziłam zawsze, że to człowiek rozsądny a widać, że głowę tracą wszyscy.Nie ma nic bardziej niszczącego dla mediów, jak "gryzienie własnego ogona" czyli pisanie o sobie.
Bardzo jestem ciekawa gdzie zabłysną gwiazdy publicznej telewizji. Na mój nos Polsat raczej patrzy łaskawym okiem na nowy rząd (wspólny z TVPinfo wywiad z premier Szydło) a TVN ma dwie opcje: przejść do opozycji i przygarnąć jej gwiazdorskie twarze, albo bawić Polaków. Zresztą gwiazd własnych ma TVN dostatek. I na rynku medialnym można przewidywać upadek telewizji Republika. Jej kadry zasiliły telewizję publiczną a ona sama jakby traci sens istnienia w dotychczasowej formule, chyba że zechce zrobić przysługę rządowi i nie da się ponieść trendowi wazeliniarskiemu, na którym tak mocno poślizgnęła się Platforma Obywatelska, że prawie upadła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz