wtorek, 19 stycznia 2016

Debata w PE o Polsce

Słucham w TOKFM, audycji Daniela Passenta w której komentowano dzisiejszą debatę w Parlamencie Europejskim. Niestety sama jej nie słuchałam, bo poszłam na Uniwersytet Warszawski na wykład o seksualności Polaków. Wykład prof. Izdebskiego był nudny więc jestem zła na siebie, że nie wróciłam do domu po pracy słuchać wystąpień w PE.
Z komentarzy w TOKFM wynika, że premier Szydło wypadła bardzo dobrze. Debata okazała się przyjazna dla Polski, przedstawiciel PO miał kiepskie wystąpienie w przeciwieństwie do europosła prof. Legutko i... to smuciło komentatorów. No muszę przyznać, że coraz trudniej słucha mi się komentatorów w TOK-u, bo skoro tak boją się o opinię naszego kraju, to raczej powinni się cieszyć, że rząd PiS-u i prezydent Duda potrafili zareagować na nieprzewidzianą sytuację i raczej z dobrym skutkiem. Mnie to akurat cieszy, bo daje nadzieję, że rządzący będą umieli zareagować na różne nieprzewidziane sytuacje wynikające z ich sposobu rządzenia a tych na pewno możemy spodziewać się wiele.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz