czwartek, 21 kwietnia 2016

Dzień 39

Lubię słuchać ludzi, którzy lubią to co robią. Dzisiaj z wielką przyjemnością wysłuchałam wykładu prof. Janusza  Daneckiego –  arabisty i islamisty, który opowiadał o różnych odłamach islamu w serii wykładów o Syrii, które w kwietniu odbywają się w Pałacu Pod Blachą. A przedwczoraj z jeszcze większą przyjemnością słuchałam własnego syna, jak opowiadał o nowych trendach w internecie. 
Ale też z przyjemnością po wykładzie poszłam obejrzeć rozkwitające tulipany w Ogrodzie Krasińskich. To urok życia emeryta - mogę robić to na co mam ochotę. A propos ogrodu to niedawno przeglądałam  swoje stare posty i znalazłam te w których bardzo irytowałam się z powodu renowacji ogrodu, wycinania drzew i cywilizowania go. Niesłusznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz