piątek, 1 kwietnia 2016

Dzień 20

Nikogo dzisiaj nie oszukałam. A przecież to Prima Aprilis. W poprzednim wcieleniu zawodowym wymyślałam primaaprilisowe informacje. Za dużo tych odniesień do przeszłości. A kiedyś dziwiłam się mojej Mamie, że tak lubi rozmawiać z ludźmi z którymi była związana kiedy była młoda. No więc mamy kolejny objaw starości. A tydzień zaczął się miło świątecznym poniedziałkiem, ale potem było tylko gorzej. No ale po to są święta, żeby było miło i smacznie.
PS. Zusowski serwer  parę razy padł z powodu nadmiaru chętnych do złożenia wniosku o 500+. PiS jest "the best" - mam nadzieję, że nie usłyszę toastu pod budką z piwem: "zdrowie PiS-u". Dla ścisłości to nie wiem czy nadal funkcjonują budki z piwem. Ostatnio taką widziałam w serialu Ranczo a właściwie to była ławeczka. Ciekawa jestem jak 500+ zafunkcjonuje w naszych rodzinnych serialach. Spytam siostry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz