niedziela, 28 lutego 2010

Jak pojemne semantycznie jest słowo nawpierdalać

Jak pojemne semantycznie jest słowo nawpierdalać? Do tych nietypowych rozważań skłonił mnie monolog zasłyszany na ulicy. Cytuję: Kurwa, mam w lodówce, kurwa mortadelę i kurwa taką roladę z galaretą. Jak się nawpierdalam to zaraz wypierdalam... koniec cytatu.
Nie jestem specjalistką od słów wulgarnych. Kiedyś miałam nawet pomysł na akcję uświadamiającą młodym ludziom, że "kurwa" to nie jest angielskie "a" czy "the", choć kiedy się słucha Polaków rozmowy to można odnieść takie wrażenie. Zapał do akcji przeszedł mi, kiedy opublikowano zapisy rozmów naszych polityków zamieszanych w aferę gruntową, k-przecinek królował w nich.
A wracając do nawpierdalać to znając to jedno słowo, możemy przekazać mnóstwo komunikatów. I to się nazywa minimalizm i wygoda. Jeszcze kilka lat i polski będzie należał do najłatwiejszych języków, wystarczy poznać kilkanaście słów kluczy i każdy cię zrozumie. Chyba coś mnie "pogięło":)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz