piątek, 4 marca 2016

Ludzie listów mało piszą

To zdjęcie zrobiłam 2 marca  na warszawskim Mokotowie, przy ul. Puławskiej. Ciekawe czy konserwator zabytków uzna ją wkrótce za obiekt chroniony. A Poczta Polska właśnie wprowadziła nowe wyższe ceny na paczki, listy podrożały niewiele, bo ludzie mało ich wysyłają. Wysyłka paczki ekonomicznej do 1 kg wzrośnie o 3,5 zł. Zamiast 9,5 zł, jak dotychczas zapłacimy 13 zł. Paczka priorytetowa zdrożeje o 3 zł do 14 zł. Cieszyć się może InPost, choć stracił kontrakt na przesyłki sądowe właśnie na rzecz Polskiej Poczty. Pewnie będzie tańszy.Nigdy nie korzystałam z InPostu, ostatnio dostałam  list polecony, który wysłał do mnie urząd miasta właśnie przez tego operatora. Kiedy udało mi się po 15 minutach błądzenia odnaleźć miejsce, gdzie mogę odebrać list znalazłam się w rzeczywistości z lat 90. Koszmarna kanciapa wynajęta w starym biurowcu, arogancka pracownica. Sorry ale wolałabym, żeby już żaden  urząd nie zmuszał mnie do korzystania z tej firmy. No i rozumiem dlaczego może być tańszy od Poczty Polskiej, niskie koszty ale i standard jak dla mnie zbyt niski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz