poniedziałek, 20 czerwca 2016

Dzień 99

Bardzo ciekawi mnie wynik referendum w Wielkiej Brytanii. Mam przekonanie, że to jedno z najważniejszych zdarzeń od którego  będziemy odliczać nową epokę w europejskiej rzeczywistości, albo i nie. Ale zauważyłam przy okazji nowe dla mnie zjawisko - nie rozczytuję się w komentarzach i prognozach analityków rynków, publicystów, polityków i różnej maści ekspertów. Zadałam sobie pytanie dlaczego. Przyczyny są dwie, po pierwsze mniej zajmuję się giełdą, a mówiąc prawdę w ogóle, nadal mam nadzieję że uda się uratować ten bardzo chory obecnie twór, bo trochę szkoda byłoby mi straconych pieniędzy; po drugie - wiedza ekspertów nie zawiera informacji o skutkach zdarzeń wyjątkowych. Jak się takie zdarzenie przydarzy - to się okaże co to naprawdę dla nas będzie oznaczało. Ja cieszę się, że udało się dobrze wykorzystać czas unijny. A dalej też trzeba będzie sobie radzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz