poniedziałek, 29 października 2012
Upierdliwość popłaca czyli przygód z T-Mobile ciąg dalszy
Trudno uwierzyć, ale kiedy weszłam dzisiaj do punktu obsługi klienta T-Mobile spytać co się stanie z moimi pieniędzmi na koncie, jeśli czując się oszukana nie będę miała ochoty doładować konta by przedłużyć jego ważność, pani bez słowa poprosiła mnie o numer telefonu i poinformowała, że przywraca mi usługę konto ważne przez rok. Kiedy spytałam po co tak oszukują klientów, nic nie odpowiedziała, nie mam do niej pretensji, bo rozumiem, że wykonuje tylko procedury. A gdybym nie była upierdliwa płaciłabym kolejne złotówki by przedłużyć konto. Koszmarny operator z tego T-Mobile, tylko pytanie który jest lepsz, moze mi ktoś podpowie, bo bez komórki niestety trudno dzisiaj funkcjonować.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Przywraca? A dlaczego miałaś ją wyłączoną? PS: Wydaje mi się, że po prostu była ludzka.
OdpowiedzUsuńMuszę odesłać Cię do poprzedniego posta, tam wyjaśniam dlaczego straciłam tę usługę.
Usuń