poniedziałek, 29 października 2012

Upierdliwość popłaca czyli przygód z T-Mobile ciąg dalszy

Trudno uwierzyć, ale kiedy weszłam dzisiaj do punktu obsługi klienta T-Mobile spytać co się stanie z moimi pieniędzmi na koncie, jeśli czując się oszukana nie będę miała ochoty doładować konta by przedłużyć jego ważność, pani bez słowa poprosiła mnie o numer telefonu i poinformowała, że przywraca mi usługę konto ważne przez rok. Kiedy spytałam po co tak oszukują klientów, nic nie odpowiedziała, nie mam do niej pretensji, bo rozumiem, że wykonuje tylko procedury. A gdybym nie była upierdliwa płaciłabym kolejne złotówki by przedłużyć konto. Koszmarny operator z tego T-Mobile, tylko pytanie który jest lepsz, moze mi ktoś podpowie, bo bez komórki niestety trudno dzisiaj funkcjonować.

2 komentarze:

  1. Przywraca? A dlaczego miałaś ją wyłączoną? PS: Wydaje mi się, że po prostu była ludzka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę odesłać Cię do poprzedniego posta, tam wyjaśniam dlaczego straciłam tę usługę.

      Usuń