wtorek, 5 lutego 2013

Niespodzianka czyli Jej Perfekcyjność

Nigdy nie wiadomo jaka niespodzianka czeka na człowieka. Zapisałam się na kolejne konwersatorium Uniwersytetu Otwartego przy UW. Z trudem kurs ruszył a temat ciekawy, bo ma być sporo o postmodernizmie i Zygmuncie Baumanie. Pierwsze zajęcia bardzo udane, prowadzący mówi składnie i ciekawie, na sali sporo interesujących ludzi. Bardzo się ucieszyłam, bo ostatnio mam dość mojej pracy i chętnie zajmę się czymś co stawia przed moim umysłem wyzwania.
Ale prawdziwa niespodzianka to prowadzący. Przyznam , że zapisując się na kurs nie zadałam sobie trudu sprawdzenia kto go prowadzi. Okazuje się, że to znana postać, niejaka Jej Perfekcyjność czyli Mariusz Drozdowski doktorant Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego specjalizujący się w kwestiach tożsamości płciowej. - polski queer numer 1. Coś czuję, że czeka mnie kilka interesujących niespodzianek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz