środa, 18 kwietnia 2012

Remont - 1

Jutro będą zdjęcia. Panowie majstrowie poinformowali mnie, że po wyjęciu futryny drzwi do łazienki zawaliła się ściana między przedpokojem a łazienką oraz po zerwaniu parkietu okazało się, że trzeba wyczyścić podłogę do stropów i wylać nową nawierzchnię pod deski. Pojadę jutro do Warszawy to obejrzę te zniszczenia:) na razie muszę się ja wyremontować.
Funt rośnie w siłę wobec euro - tak mówią w TVNCNBC, ponoć w Anglii jest lepsza koniunktura niż w lądowej Europie. Mam z 80 funtów, to raczej nie zarobie na tym umocnieniu. A serio, to dla mnie nadszedł czas wydawania pieniędzy a nie zarabiania. Komunikaty panów majstrów mają wszak przełożenie na końcową wycenę ich pracy. Ale siostra mi wczoraj powiedziała, żebym przestała marudzić i wreszcie zaczęła nie żałować sobie pieniędzy na rzeczy i przedsięwzięcia, które mogą mi sprawić radość a takie odnowione mieszkanie myślę, że sprawi mi przyjemność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz