poniedziałek, 2 stycznia 2017

Sylwestrowe tornado

To zdjęcie zrobiłam w południe pierwszego dnia nowego roku przy stacji Metro Wilanowska. Z barierkami które maja uporządkować przejście do pętli autobusowej przy niedawno oddanym do użytku parkingu przechodnie walczą od początku kiedy się pojawiły. Powieszono nawet kłódki by nie odsuwać barierek.
Ale tak radykalnego "porządku" wcześniej nie było. Widząc takie zachowanie zawsze zastanawiam się kiedy ci ludzie zdadzą sobie sprawę, że niszczą własne pieniądze. Ostatnio rozmawiałam z byłą nauczycielką, która zarzuca polskiej szkole brak edukacji ekonomicznej dzieci. Pozwoliłam sobie na uwagę, że nikomu nie zależy na edukowaniu tzw. ludu, bo znacznie łatwiej jest manipulować i wmawiać różne bzdury ludziom, którzy nie mają nie tylko wiedzy ale przede wszystkim zdolności krytycznego myślenia i analizowania własnej sytuacji.
Nie wiem czy barierki ponownie wkręcono śrubami w podłoże? Sprawdzę przy najbliższej podróży.

PS. Bardzo ostatnio ubawiła mnie nazwa apteki "Radosna", jest taka  w Wilanowie. Wchodzących witała wielka reklama specyfiku na hemoroidy. Niby wszystko na swoim miejscu, ale ja się uśmiałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz