niedziela, 10 lipca 2016

Niebezpieczny pieprz

Kto by pomyślał, że mnie się przydarzy taka historia, osobie która nie ma siły w ręku, by odkręcić zakrętkę na słoiku:). A udało mi się ukręcić kawał szyjki pojemnika na pieprz i zniszczyć młynek. Napisałam do producenta maila. Ciekawa jestem co mi odpowie?
Pieprzu tego używam od wielu lat i nigdy mi się nie zdarzyło by młynek nie działał, a z tym było od początku coś nie tak. Niby mełł, ale jakoś kiepsko. Straciłam kawałek potrawy, bo ze szklanym pieprzem to mogłaby się okazać niestrawna. Oczywiście byłam okropnie zła, bo nie lubię gotować. Zajrzałam na stronę Kamisa i znalazłam takiej treści historię firmy.
KAMIS jest najbardziej znaną marką przypraw i musztard na polskim rynku, jest kojarzona z najwyższą jakością i niepowtarzalnym smakiem. Firma powstała w 1991 roku i od początku istnienia zdobyła zaufanie konsumentów. Stała się twórcą kategorii przypraw w Polsce, stawiając na innowacyjność i przełamywanie stereotypów w myśleniu o przyprawach i kulinariach. We wrześniu 2011 roku, firma została przejęta przez McCormick&Company Inc., światowego lidera rynku przypraw. Po tej transakcji, w lipcu 2012 r. nazwa firmy z Kamis S.A. zmieniła się na McCormick Polska S.A. Spółka w pełni wspiera rozwój i sukces marek Kamis i Galeo.Kiedyś było głośno na rynku o tej transakcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz