wtorek, 30 lipca 2013

Koniec TVN CNBC czyli TVN (b)Biznes

Wróciłam do domu po pracy i właśnie przeczytałam, że od nowego roku nie będę oglądać TVN CNBC, bo właściciel tę stację likwiduje. To dla mnie zła wiadomość, bardzo lubiłam oglądać ten kanał, towarzyszył mi w pierwszych krokach na giełdzie i nadal lubię zakończyć sesję w Polsce i za oceanem z dziennikarzami TVN CNBC. Mam nadzieję, że nowy kanał też będzie dostępny w internecie i nadal będzie towarzyszył giełdowym inwestorom. No szkoda mi bo jak Marek Tejchman się uśmiechnął to człowiekowi od razu nastrój się poprawiał.  A Mikołaj Kunica dostarczał inteligentnych i często szyderczych uwag, które nie zawsze docierały do nadętych prezesów. Piękne to było. CNBC już nie będzie, będzie taniej, bo TVN nie będzie płacił wysokich opłat licencyjnych, ale czy lepiej?
A może nie ma czego żałować, jak minister Rostowski zlikwiduje giełdę, to po co telewizja dla giełdowych graczy!? Naoglądałam się "The House of Cards" i węszę wszędzie spisek. A tak a propos to serial jest mocno naiwny, przynajmniej trzy pierwsze odcinki. Wątek prasowy jest naprawdę naiwnie nieprawdopodobny i bardzo naruszający wiarygodność prasy a o tę dobre amerykańskie gazety dbają. Ale zobaczę jak się akcja rozwinie, na razie kibicuję głównie wątkowi żony kongresmena. Przypomina rasowego wyżła, którego poznałam na spacerze z psem Marleyem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz