niedziela, 3 marca 2013

Olbrychski reklamuje Biedronkę

Gdzieś przeczytałam, że Daniel Olbrychski zarobił milion złotych za reklamowanie polskiego jadła w Biedronce. Nie lubię Olbrychskiego i na pewno nie zachęci mnie do kupowania czegokolwiek w Biedronce, po prostu nie lubię tego typu fizjonomii, natomiast doceniałam i doceniam jego aktorstwo. I bardzo się ucieszyłam, że miał możliwość zarobić te pieniądze. W  środowisku aktorskim jakby przełamano środowiskowy ostracyzm i wielu starszych aktorów pojawiło się w reklamach. Pamiętam reklamującą odkurzacze Beatę Tyszkiewicz! Nie prowadziłam  researchu na ten temat , ale tak na oko to aktorzy ci najpierw zaistnieli w telewizji, w serialach lub tańcu na czymś. Olbrychski od pewnego czasu pokazuje się w "Klanie". Trochę to smutne, ale coraz mniej dla mnie, po prostu tak jest. A jak odbiera to Olbrychski? - dobre pytanie, ale odpowiedź pewnie byłaby stara jak to łacińskie przysłowie pecunia non olet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz