niedziela, 19 listopada 2023

19 listopada 2023

 Miałam iść dzisiaj do kina na "Czas krwawego księżyca", prawie cztery godziny to spore wyzwanie dla uwagi i kręgosłupa, ale obudziłam się z bólem ucha i gardła więc nic z planów nie wyszło a szkoda:) . Obejrzałam za to dużo wiadomości od wnuczki, która widocznie dostała zezwolenie na wysyłanie postów na Signalu. Są bardzo kolorowe, bo pisze emotikonami a nie literami, ale na te pewnie przyjdzie już niedługo na nie czas. Obejrzałam też kilka filmów bardzo krótkich właśnie z wnuczkami w rolach głównych i były bardzo ciekawe dla mnie:). 

Coraz gorzej widzę, trudno mi się pisze, bo litery dosłownie kłują w oczy. Słucham więc radia. Dzisiaj posłuchałam Polskiego Radia 24. To taki TOK FM rządowy na razie. No i co ja słyszę, przez dwie godziny maglowanie tematów co będzie robiła koalicja , która za chwilę zacznie rządzić, czy Tusk pozwoli:) Hołowni kandydować na prezydenta a może sam będzie chciał itd. itp. A czy powołać komisje śledcze i żal , że na efekt ich pracy elektorat będzie czekał dłużej niż tydzień. Zupełnie to samo jeszcze niedawno wałkowano nieustannie w TOKFM, moim radiu a właściwie radiu którego słucham.  Przez 8 lat dziennikarze i komentatorzy i tzw. eksperci "doradzali" PiS-owi. Teraz ci od PiS-u doradzają PO, pewnie wkrótce to się skończy bo dziennikarze zostaną wymienieni i będzie malowanie trawy na zielono w obu rozgłośniach. Ale nie jesteśmy w tym oryginalni, usłyszałam dzisiaj w TOKFM, że przed wizytą Xi Jinpinga w San Francisco usunięto z ulic bezdomnych. Może znaleźli im mieszkania... Dzisiaj Światowy Dzień Ubogich.

A propos rzetelnych informacji to będę oglądać sesje Sejmu i Senatu. Nagrania są na stronie i można obejrzeć w dowolnym momencie. A będą na pewno ciekawe, sądząc po tej pierwszej. No i z ciekawością będę śledzić w jakim kierunku będzie ewoluował Szymon Hołownia. Na razie jestem jego fanką. Bardzo spodobała mi się jego wymiana zdań z ministrem Czarnkiem, którego nigdy nie słuchałam i on też mnie zaskoczył błyskotliwymi ripostami. Muszę sprawdzić czy będą nagrania z posiedzeń komisji sejmowych, bo te to dopiero powinny być źródłem wielu informacji. 

Będzie dla mnie ciekawie i tylko muszę popracować nad tym by nie było to dla mnie irytujące. No ale zawsze można głęboko pooddychać jak uczą na jodze:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz