czwartek, 21 listopada 2013

Dlaczego zirytowała mnie nominacja Kluzik-Rostkowskiej

Rekonstrukcja rządu zaciekawiła mnie, czekałam na informację kto zastąpi ministra Rostowskiego. Dowiedziałam się, ale niespodziewanie rekonstrukcja rządu poruszyła mnie emocjonalnie a tego się nie spodziewałam. Negatywne emocje to zasługa Joanny Kluzik-Rostkowskiej. Jej nominacja na ministra edukacji  dla mnie jest oburzająca. Ta pani pozbawiona poglądów, nie znająca pojęcia lojalność, przyzwoitość publiczna nie powinna stawać na czele ministerstwa, które odpowiada za wychowanie młodych Polaków. Jej skuteczność w szukaniu dla siebie ciepłych posad nie jest czymś wyjątkowym i nawet nie uważam, że trzeba ją za to potępiać. Tylko dlaczego mianować ją ministrem edukacji - odpowiedź może jest taka, że premier Tusk nie miał kogo tam usadzić.

1 komentarz: